Melliiii sıradan bı canimin istemesi asermek olmuyor. Kokusunu aliyosun durup dururken, sürekli onu düşünüyosun, onu yemezsen rahat edemiyosun. Normalde hamile değilken de canımız sürekli biseyler istiyor zaten. Asermek farklı bişey. İlk gebeligimde ben de bişey asermedim. Şimdi ikinciye hamileyim. Yine asermedim 20 haftalık oldum. Canım sürekli tatlı biseyler istiyor ama bu asermek değil dediğim gibi.