Oturduğum semtte ne yazıkki şehir dışında kaldığı için tahminimce getirmiyorlar herşeyi bir aydır kavanozlar tabaklar var hep cuma gittim bir ümit getirirler belki diye sadece çıngırak vardı başka hiçbirşey yoktu bende çıngırak alabildim sadece 😂🥹🥹🥹🥹