Hsrt80 Ebru_ozdemr24 normal demişti Dr bana ama ben ikiz hamileyim 32.6 acayip gerilme kasılma baskı var bazen dogurucam diyorum heralde acayip geriliyorlar vücut kemiklerini dışardan hissediyorum
Kaykayse Ebru_ozdemr24 benimde32+5 te 10 15 dakikada bir karnım sertleşmeye başlamıştı 30 saniye kadar sürüp geçiyordu meğer doğum sancılarıymış şimdi ertelenmesi için ilaç kullanıyorum sürekli yatıyorum
Ihlamurrengi Ebru_ozdemr24 benim oluyor :(. Ayakta kalınca ya da eğilip kalkıncA, yemek yerken ya da sonrası hep taşlaşıyor nitekim düzensiZ sancım çıktı çok canım sıkıldı
Ebru_ozdemr24 Kaykayse yok 10 15 dkk bir olmuyor belki 2.3 günde bir oluyor az önce oldu mesela çamaşır sepetini kaldırıp indirdim o an oldu birde dün olmuştu biraz hızlı yürüdüm diye sanrım
Gebe09 Benim de bazen sık oluyor bazen seyrek. Mesela sağ tarafa toplanıp sertleşiyor ancak pozisyon değiştirince normale dönüyor NSt çektiler sancı çıkmadı ultrasonda da her şey yolundaydı
Ebru_ozdemr24 Ihlamurrengi daha erken ama açılma vs yoksa çok sorn olmaz sanrım kız bir hayırlısıyla doğuraydık
Ebru_ozdemr24 Arzu343434 bende bilmiyorum ki acaba diyorm bazen haraket halinde olunca ben oda haraket ediyor da bana mı öyle geliyor bilmiyorum ki bende ayrıca benim göbek deliğimde bisey var sert çekirdek gibi o batma yapıyor normal mı o ne
Ebru_ozdemr24 sevaldqn1 göbeğimin iç kısmında çekirdek gbi bisey var bebekliğimden beri var sanırm kordonla alakalı göbeğim öne çıktığı için acıyor bazen batma yapıyor hiç bu durmu yaşadınız mı yaşayan birini gördünüz mü
Myasminn Ebru_ozdemr24 31+3teyim 2-3 gündür benimde karnım çok sertleşiyor, halsizleşiyorum ve belim ağrıyor erkenden doğuracağım diye çok korkuyorum.
Ebru_ozdemr24 Myasminn bende bel ağrısı yok ama bende çok korkuyorum ondan yarn gidecem baklım ne diyecek