Sehermahsum7321 Pinark92 hadi hayırlısı biz 18 olduk daha hissetmedim sadece geçen gün bir şişkinlik hissettim o kadar
Sehermahsum7321 Pinark92 inşallah doktora da gittim bugün sıkıntı yok dedi ama hissetmeniz lazım dedi
Sehermahsum7321 Pinark92 sağlıklı olsun acelem yok ben oğlum da çok çektim her tekmesinde kusuyordum inşallah bu gebelikte yaşamam
Yagmurakyurek Sedanur_23 sen bekle 20dede hisedersin belki ben 22+2olmusum saat 00da 22+3olacam benimki hareket etmesi lazım 18hafta neki hisedersn benim normal değil hissetmem lazm