Dnmzzeda 17+2 olduk fakat 3 gündür kan ilacı ve demir ilacı kullanmaya başladım fakat dışkılamam değişti rengi çok koyu ve kabız oldum zorlanıyorum aynı durumu yaşadınız mı doktorunuz ilacı mı değişti nasıl yaptınız acaba
mervemurat16 Dnmzzeda demir ilacı bendede dışkıyı koyu renk yaptı bende ilaç kağıdını okudum orda yazıyordu yan etkisi koyu renk dışkı yazıyordu ayrıca sağlık ocağındaki doktorumada dedim ilacı kullandığımı ishal ve ya kabızlık yapabilir demişti
_gulfer Dnmzzeda valla bnde kullaniyodum baktm dışkı siyah ve karn ağrısı kabızlık fln bıraktım doktora flnda demedim içmedim öyle kaldı sağlıklı beslenmeye bakıyorum sadece
Symnr29 Bende aynı durumu yaşadım ama hemoroide kadar ilerler diye sağlık ocağındaki aile hekimi komfer fol diye bi ilaçla değişti. Bu bi tık daha iyi
ebruu0808 ilaçları en az 2 saat ara ile içmenizi tavsiye ederim aksi takdirde ishal ya da kabızlık yapabilir. Gebelik süresinde içilen tüm ilaçların arasında belli saat geçmesi gerekir.
Dnmzzeda Teşekkürler , 2 saat arayla alıyorum ve kan ilacını yatmadan 2 saat önce alıyorum doktor önerisi bu şekildeydi. Siz kaç saat aralıklarla nasıl kullanıyorsunuz?