Bende polikistik vardı. 12 ekimde doktora gittim rahim ve yumurtalıklar süper dedi. Ben seni doğurturum sen canını sıkma dedi coraspin verdi ve Bitane bütün vitaminlerin olduğu hap verdi you Mom diye. O kadar net çift çizgiydi ki şok oldum inşallah geç döllenmedir