Rukiye-94 35 deyim göğsümde aşırı büyüme pek olmadı sanki aşağı sarkıyor gibi geliyor bana ama aşırı kaşınıyor o kanallar, kaşınmasam duramıyorum kaşısam korkuyorum çatlayacak leke kalacak diye 🥰😂 ve o sıvıda aynen bazen geliyor bazen gelmiyor o yüzden normal bence, bebek doğunca stres yaptırmasalar vücut zaten ne yapması gerektiğini biliyor 🫶