zelium12 benim de 30.haftada rahim ağzı uzunluğum sınırdaydı günde 1 progestan başlamıştık. 34teyken düzenli sancılarım olunca progestanı 2ye çıkarıp nidicard başladık. Geçen hafta ilaçları bıraktık şu an 37+5teyim 2 cm açıklık ile sürecin ilerlemesini bekliyorum düzenli sancım henüz yok. Alttan muayene şimdiye kadar 4 kez yapılması gerekti, kendi doktorum tek parmak ile muayene ediyor hiç canım acımadı kanamam da olmadı ama acildeki ebe muayene ederken hem çok canım acıdı hem de aktif kanamam oldu ertesi günlerde de kahverengi akıntım oldu. Bence muayenede hem sizin rahat olmanız hem de muayeneyi yapan kişi çok önemli. Travmatik olabiliyor.. Rahim ağzı uzunluğunun kısalığı için ilaç kullanımı dışında çok ayakta durmamaya ve çok yürüyüş yapmamaya dikkat ettim. Çok şükür bu haftaya kadar geldik bu şekilde , umarım siz de problem yaşamazsınız bu konuda