Kızlar selam reglime 2 gün kala erken gebelik testi yaptım ve silik çizgi çıktı aynı gün kan verdim 12.4 çıktı bugün normal kaset testlerden yaptım çift çizgi çıktı ikinci çizgi çok silik değildi. Neyse. Betaya göre 2 haftalık falan görünüyordu ama uygulamalarda 4 haftalık çıkıyor 4. Hafta için beta çok düşük değil mi?
Doktorum olabileceğini söyledi de kafam karıştı 5 ile 426 arası 4. Haftanın içerisinde olabilirsin her beta değeri farklı çıkabilir dedi ama kafam karıştı.