Esra-135 Kızlar Bu Ay NASİPSE İNŞALLAH Bebek İstiyoruz denedik reglim e 3 gün var . Bat 25 Ekim fakat Eşime sürpriz yapmak istiyorum. Benim gibi gebeliği planlı olupta sürpriz yapan var mı fikirlerinize açığım . 💓🤰🙏💑👨👩👧👦🤣🤗♥️❤️
nurhuma17 Esra-135 benin 😀 sabah sonucu öğrenmiştim hemen lcw gittim bir bebek zibini aldım ona hediye almış gibi açınca çok duygulandı ağladı güldü çok güzel bir andi😍
NefesBebek Esra-135 bende bir pasta alıp üzerine Babacım sürpriz. Evinizin neşesi olmaya geliyorum yazdırdım. Onuda yemek yiyeceğimiz mekana verdim. Sürpriz getirdiler eşimin önüne kattılar 😊😊😊 arka fonda Bana bir masal anlat baba çalıyordu. Videoya da aldırdım. İkimizde ağlamıştık 😊😊😊
NefesBebek Esra-135 Umarim tutar ve hersey istediğiniz gibi ilerler 😊 burdan da haber vermeyi unutmayın lütfen 😊
Esra-135 nurhuma17 Ayy ne güzel canimm saglikla kucağınıza Alırsınız İNŞALLAH AMİN. ❤️♥️🤗🤣👨👩👧👦💑🙏🤰💓