Kızlar doğuma 12 gün falan kaldı normalde yanımda annem kalacaktı ama ailece uyuz olmuşlar büyükannemden başlamış babama geçmiş kardeşlerimde annemde bişey yok ama onlarda tedavi oluyor ilaç tedavisi. O kadar üzülüyorum ki annem yanımda olamayacak diye ilk torunu ilk heyecanı gelirim falan diyor ama bebeğe de bana da bişey bulaşır diye korkuyorum. Geçer bir kaç güne diyor ama hemen geçen bişey değil yani bu biliyorum biraz dertleşmek istedim sizinle 😟😔