haticea1tn_19 Merhaba herkese,dün kahverengi şeklinde kanama olmuştu bugün kırmızı oldu,siz böyle bir durum yaşadınız mı 😔
Hnd_01 haticea1tn_19 düşük yapıyor olabilirsiniz.ilk haftalarda kanama düsük belirtisi olabiliyor.hemen acile gidip iğne vurulmalisiniz.
Eminesahin1 haticea1tn_19 benimde aynı gün kanamam oldu pazartesi 7+5tim gece olmuştu anında doktorumu aramıştım 2 tane progestan iç dedi ben yine de güvenemeyip acile gitmiştim kese alanındaydı kanama sabahta kendi doktoruma gitmiştim nasıl 3 gün dayanacaksınız hemen en yakın acile gidin baksınlar rahatlayın bu haftalarda evet olabiliyor benim rahmim hızlı büyüdüğü için olmuş çift yumurta ikizlerine hamileyim hala her gün kahverengi akıntım geliyor
Zbbozkurt haticea1tn_19 canım kanaman varsa acile gitmelisin naısl üç gün bekleyeceksin hamilelikte hiçbir kanama normal değil düşük önleyici iğne ilaç yapılır bence acile git önlem alınsın
Cansukapan haticea1tn_19 yani bu keyif işi değil gitsem mi gitmesem mi diye birşey yok kaç kere başıma geldi gittim iğne oldum düşük riski dendi bu konularda düşünmek beklemek olmaz direkt gitmek lazım geçmiş olsun
Cicekmelisa haticea1tn_19 normal olup olmadığına doktor karar verir düşükte olabilir kese etrafı kanamada olabilir randevuyu beklemeden gitmenizi tavsiye ederim bnmde o haftalarda cok kanamam oldu hiç beklemeden gittik kese etrafı kanama var dedi doktor progestana başlattı hemen
Mzzz Benim 6 haftalıkken olmuştu ama canım normal değil iğne falan kullanmıştım bol bol dinlendim lavoba hariç kalkmadım o yüzden sakince doktora git en azından düşük önleyici bir şeyler verir🙏