Son birkaç gündür ara ara nefes darlığı çekiyorum ve dün kontroldeyken tansiyonum düştü çok uykum geliyor sürekli uyumak bişey yapmak istemiyorum ve zaman yaklaştıkça doğum korkusu da var sezeryan olacam bu arada var mı benim gibi bu durumu yaşayanlar doktorla tabiki konuştum normal dedi yorma kendini dedi o kadar