1Gul_ Kızlar 37+1 günlüğüm yeşil bir akıntı gelmiş peçeteye biraz kötü kokulu ilişki sonrası yanma gibi bir problem de var idrar yolu enfeksiyonu vardı geçen hafta ilaç kullandım sizce doğum belirtisi midir yoksa yine enfeksiyon mu
Tipitip 1Gul_ bir dr videosunda dinlemiştim akıntının rengi yeşilse bebeğin kaka yaptığını söylüyor du bir yotuben falan bakıp bulun isterseniz
Gulsahkizilkan 1Gul_ Benim hamile olmadan önce oluyodu enfeksiyon oluyodu hamileliğimde de oldu ama kötü kokulu değil çok açık yeşil oldu doktorum fitil veriyodu geçti
Hnd_01 1Gul_ enfeksiyon olduğunu duymuştum ben.hatta yeşil akıntı varken doğum yapinca bebeğe geçiyor diye biliyorum.
fidan_1952 1Gul_ benkide acik yesil cok yesil degil iltihap vardi ondandan benimki bebekde sorun yoktu