Gamzeli55 İlk doğumunuz sezaryan oldu ikinci çocuk için kaç sene geçmesi gerekir…? Karnınızdaki dikişler için
sedanur4004 Gamzeli55 2 sene önce doğum yaptım şuan yeni hamileyim 7+0 mayısın sonuna geliyor doğum 2.5 sene geçmiş olacak aradan
Feyzabeyoglu Gamzeli55 benim iki sezaryen arası tam iki yıl olacak Kuzenimin esinin iki dogum arasında tam bir yıl var
Sosisligunlerr Oğlum 21 aylık ve ben 10+1 hamileyim bebiş doğduğunda oğlum 2 yaş 3 aylık olacaj 27 ayda iyileşir yani heralde karnım🤣🥴🥰
Aysesultan97 Tahminimce doktorlar en az 1 yıl geçmesi tavisye ediyor. Bnm 8 yıl geçti . İkinci gebelik