Kukulikukuli12 Gamzeli55 25 aylık kzıım başak coooook kolay bir bebek. Kzıım yay olacak hiiiç sevmem ama yapacak bieşy yok 😄
Rainyy Gamzeli55 Benim kızım akrep olacak o yüzden biraz üzgünüm. ☹️ kova burcu olarak akreplerle anlaşamıyorum
Yaprakdokumuseverr Gamzeli55 Oğlum ikizler ama yükseleni başak olduğu için dengelendi sanırım şimdilik iyi gidiyoruz.. 2.ye hamileyim o da ikizler olucak ben uslanmam 😂
Kukulikukuli12 Gamzeli55 suan 32+5 haftalıgım. 15 kasım - 15 aralık arası bebek ne zman gelirse normal dogum o yüzden tarih belli değil ama 5 Aralık olsun istiyorum 😄
Hzzz Rainyy aaaaa öyle demeyin benimde kizim allahin izniyle akrep olacak bi ara cok arastirmistim en cok anlastigi burclar arasinda kova vardı ☺️☺️☺️