Arkadaşlar bşöyle özetleyeyim. Vücut lazerini geçiyorum. 2020 yılında ilk lazere başladım Aris Çukurambar dan tutun da mahalle kuaförlerine kadar birçok lazerciye gittim. Gitmez olaydımmm. O kadar pişmanım ki yüzüme başladığıma bitmek bilmiyor azalmıyor da. Yani böyle erkek gibi değil şu an ama en azından ayva tüyü kadar kalsın istiyorum ama yok yine de kol kılı gibi uzuyor. Bu sene dedim ki kendi kendime sanki her ay ağdays gidiyormuş gibi düşünüp lazere gidip temizlen gel gerekirse ömür boyu. Fakat artık hamileyim hormon değişimi yüzünden gitsem de fayda görmeyeceğimi biliyorum. Sir ağda yaptırsam olur mu tekrar çoğalır mı hamilelikte dökülür mü kafam inanılmaz Allah bullak oldu 😭😭😭 kocam da şakacı bir insan bugün aboo aşkımın sakallara bak dedi güldü benim çok zoruma gitti. O an güldü geçti hatta öptü beni kafana taktığın gibi değil yüzün hayatım bu kadar umursama diyor ama ben aynaya bakmak istemiyorum. Var mı böyle olan nolur bir akıl verin 😭