Mucizemgeldi doğumu biz başlatamıyoruz ona eminim bebişler ne zaman isterse o zaman geliyorlar biz sadece doğumu kolaylaştırmak için bir şeyler yapabiliyoruz ben gebe aksak yürüyüşünü, ahududu yaprağı çayını içtim bol bol sıcak su altında kaldım belime çok tuttum özellikle merdiven inip çıktım asansör kullanmadım 39+6 da doğum yaptım gayet güzel geçti doğumum da 🫶🏻