denizby Ben 4. Aydan itibaren sadece inoa ile boyattım.Amonyak kokusu olmaması en buyuk avantaj.Herhangi bir sorun yaşamadım cok sukur.Ama tabi oryelli herhangi bir açtırma renk degıstırme onermıyorlar.Olsa bile saç derisine temas etmeden sadece uçlara ızın verıyorlar ama kokusu var işte gerek yok bence👱♀️