Bebek makat geliş Çarşamba sezeryan günü verildi midemde resmen çok yukarda nst de sancım da var ben bebeğin aşağı inmesini ve yürüyüşler yapıp doğumu erkene almak istiyorum olur mu doğumu başlatmak için neler yapılabilir riski olur mu cevaplarını bekliyorum. Lütfen 🌸