Merhabalar arkadaşlar 🌸
Dün şeker yüklemesi yapıldı.
Değerlerimi sizinle de paylaşmak istiyorum🙏🏻
Doktorum açlık ve 1. Saat değerim normal ama 2. Saat sınırda dedi. Yediklerine dikkat et biraz da diyet yapmamı önerdi.
Açlık 97
1.saat tokluk 165
2.saat tokluk 155
Sizler ne düşünüyorsunuz?