Semsinur10 Kızlarrr sezeryan sonrası dikiş aldırma konusunda bilgisi olan var mı ? Çok ağrılı bir işlem mi ?
Fuliya Semsinur10 Korkulacak bişey yok, saniyelik bi işlem hiç bişey hissedilmiyor. Bi ucundan tutup anlık çekiyor ipi hissetmiyosun hç bişey
mihraveannesii Semsinur10 devlette 20ay önce oldum ama estetikdii. Dikiş aldırma falan olmadı dikiş yöntemi kullanan hastane yok sanırım artık. Öyle duymuştum ben en azından
superstar_00 Semsinur10 Dikiş aldırma diye bir şey yok artık o dikişler estetik dikiş ve kendiliğinden düşüp kayboluyorlar.
Efnanefnan Canim sezeryan devlette mi ozeldemi? Ben ozelde 9s ene once oldum estetikti dikis falan yoktu yani ama.devlette nasil bilgik yok
Aaa122 3 sene önce özelde oldum yapıştırma yapıyorlar 1 hafta sonra sadece bantı kaldırıyorlar dikiş falan olmuyor
superstar_00 Aaa122 Banti doğumdan sonra duş al diyor ve banti hemen çıkar diyor doğumdan sonra ikinci günü çıkardım ben.
Aaa122 superstar_00 yok çıkarmadım ben 2. Gün eve çıktım banyo yaptım sonra kontrol de doktor çıkardı baktı krem falan verdi sonra zaten iyileşiyor
Matmazel006 Eğer ip vaesa iki kenardan dikisinizi aldiriyorsunuz ve acimiyo hiç ipi az çekiyor ve kesiyo sonra içinizden cekiyo hiç acimiyo ben hissetmedim bile çok heyecan yapmistim ama gerek yokmuş.😁
Beybi_2022 Semsinur10 artık aldırma dikiş kalmadı 4 sene önce devlette sezaryen doğum yaptım estetik yaptılar 4 ay öncede özelde sezersin doğum yaptım yine estetik artık alınan dikişler hiçbir hastanede yok kalktı