Kızlar dün hafif ağrım var diye gittim bebeğimin baş çevresi 3 hafta önden karın da 2 hafta geriden gidiyormuş bide kilo alımı yavaşlamış bu sorunlar yetmez gibi kordonuna bağlı olan kan akışı yavaşlamış dün gece hastanede yattım ciğer geliştirici yaptılar dua edin bana bebeğim doğmasın daha çok küçük doktor takip edicez 37 haftaya kadar tutmaya çalışalım dedi bu durumu yaşayıp doğum yapan varmı bı sıkıntı olur mu bebekte çok korkuyorum bebeğime bişey olacak diye