Kubra00111 inşallah gebelik gibi bir durum vardır ancak adet olursan adetin 3. Günü hormon değerlerine baktır . Benimde bazı zamanlar ara lekenmelerim oluyor , bir kere de erken adet gördüm o aylarda fsh değerim hep yüksek çıktı , böyle bir durum varsa çocuğun olmasına da engel oluyor ama korkma fsh her ay değişkenlik gösterebiliyor, beslenme ve ilaçla düzenlenebilir