Zuzu97 Tugba3434 benim ilk hamileligimde 13 haftalikken sormustum buyuk ihtimal erkek demisti doktor oglum oldu🤗simdi 18 haftalik hamileyim bunda da 13 haftalikken sormustum kiz demisti..gecen gittigimde yine sordum 100% kiz dedi🙏
Atlarlayasayan Tugba3434 kızımı 15. Haftada söylemişti doktor.bu doktorum 12. Haftada söyleyeceğini söyledi bakalım bekliyorum 10 gün sonra kontrolüm:)
EgeAysimaAras 16. Haftamda erkeğe benziyor dedi kesin demedi 20. Haftamda kız olduğunu öğrendim şuan 26 +5 günlük olduk ve kız değişmedi sonra bi sürpriz olur mu bilemem 😀❤️
EgeAysimaAras Gzddlk evet zaten ultrason makinasıda o kadar iyi değil di kız olduğunu söyleyen dr farklı bi dr onun cihazı daha teknolojikdi