Arkadaşlar merhabalar, ben ilk kez yaziyorum buraya danışmak istediğim bişey var belki başına gelen vardir, bebek istiyoruz şimdiye kadar adet gecikmesi 1 kez yaşadım oda 3 gün olmuştu, smdi 7ci gün oldu hala regl olmadım , test yapayim dedim awox diye bı test yaptım dün akşam ama negatif cikti, tavsiyeleriniz var midir 1 test daha yapayım mı yarın bı tane daha aldim 1 gün bekleyip yapayım mı diye , sürekli test yapan biri değilim cnku gecikme olmadan yapmcm demistm kendi kendime ama ilk kez 7 gün olunca ve negatif cikinca bilemedim ne yapacağımı🥺