Kızlar pazartesi nişanım gelmişti kontrole gittiğimizde 1.5 cm acıklık var dedi doktor bugunde akıntıyla karışık cok az miktarda kan geldi gun içinde takipte oldum bazen kan cok az vardı bazende hiç yoktu 37 haftalığım bu arada sancımda ara ara oluyor hafif hafif adet sancısı gibi