Herkese merhabalar. Temmuzda düşük yaptım. Yeniden bebek istiyorum ama tekrar düşük olur diye korkuyorum bide şimdi düşünsek doğum yaza geliyor bütün izinler yanıyor :(:( Bazen bu planlamalardan bunalıp salmak istiyorum. 2025 şubatta da tayin isteyeceğim 3 yılım doluyor. Bebek olursa tayin işimde sıkıntıya girebilir ücretsiz izin alırsam. İçimi dökmek istedim…