Kızlar malum hamilelik doğum vs saçlar dökülüyor bakımsız kaliyor. Ben kıvırcık saçlıym yılardır saç boyum aynı omzumda ben insin sırtıma kadar istiyorum hiç uzun saçım olmadi.hamilelikte çoğaldı bı ara döküldü azaldı vs Dalin şampuanla gurlesti saçlarım tekrar 5 6 aydır Dalin kullanıyorum malum normal şampuanlar da birçok madde var . Şuan bebek saclarim fln uzadı sayılır. Ama sizden öneri istiyorum ne kullanıyosunuz uzatmak gurlestirmek için sizde ne işe yaradı kıvırcık saçin bakımı gerçekten çok zor 🥲