ArifeEl 24 haftalıkken rahim ağzı kısalması sebebiyle pesser takıldı. Aranızda pesser takılan var mı?
Shryrtk Merhaba, bana da 24 haftalıkken pesser takıldı şuan 33 haftalık oldum ama bundan sonra ne olcak bilmiyorum pazartesi kontrol var
Ayya Banada dikis uzerinde takilicak. 2ci kez tecrube edinicem ama takilidigi zaman rahatsiz edici oluyor sonra hic bir sey hiss etmiyorsun. Bide fitil falan kullandigimda parmagima deyiyordu
Ayya Shryrtk ani sanciyla sezeryan oldum o esnada cikarmislar yani ameliyat sirasinda haberim Olmadi hic
Ayya Shryrtk bide sezeryan benim icin cok zorlu gecti. Belkide rahim azgi kisaligindan hep yatdim diye bilemiyorum. Umarim simdi daha kolay olur
Shryrtk Ayya umarım daha iyi olursunuz. Benimde bugün kontrol vardı. Kolestaz çıktı. 37. Haftada alacaklarını söylediler
Shryrtk Ayya karaciğer enzim değerleri yüksek çıkıyor. Kaşıntı var vücudumda. İlaç tedavisine başlandı