DenizBebek İki gün önce yaşadım doktorumu aradım gel dedi gittim serumla iyileştim çıkış yaptım hastaneden. Şimdi tekrar başladı. Doktor gaz dedi. Üst karnım çok ağrıyor batıyor gibi. Nefes alırkende batıyor gibi oluyor. Var mı bu durumu yaşayanlar.. çok zor.
Hpr Bende 32 haftalıkğım şiddetli bel ağrım oluyor kasıklarıma vuruyor bnde doktora gittim hiç bir şey demedi bana da acaba normal mı
surfermom Hpr ben de 32+1 aynen bu şekilde. Dün kontrolüm vardı ama hiçbir şey yok hatta idrar enfeksiyon testi de yaptık normal çıktı. Umarım her şey yolundadır. 🌸
DenizBebek Ben dayanamıyorum yani midem bulanıyor sonrada kusuyorum. Bel ağrım hiç yok sadece üst karnım agrıyor batıyor.
ilaydakaya-21 Benimde aynı şekil 31 haftalik hamileyim belim aşırı agriyor oturamıyorum artk bide karnım aciyo normlmidr blmiyorm