Luliveannesi Merhaba tüp bebekle 1 oğlum var tüp bebekle yendien hamileyim 4 haftalık oğluma ben bakıyorum sırtım karnım ağrıyor bnm gibi çocuklarına bakan varmı ev işi yapan varmı 2 çocuklu tül bebek anneleri korkuyorum düşükle sonuclaanmasin