Eslemanne Bu vitaminden kullanan varsa bakabilirmi acaba bu isaretledigim hizadama çıkıyor acaba damla???saglik ocagi verdi ama eksik fazla olunca kullanildimi onceden acildimi suphesi oldu:(
momlife10 Eslemanne ben kullanıyorum çok fark etmedim ama elindekini az kullandım baktım simdi baya aşağıda büyük ihtimal bu hizadadir
NewbieMommy Eslemanne ben farkli marka kullaniyorum ayni şişede alirken 3 tane almistim. Ayni sey benimde başıma geldi hemen hepsini kutusundan çıkartıp baktım üretimleri böyle nedense yarım koyuyorlar😂
Eslemanne Drysvrucr ya ben bunu 1 hafta once aldim açtim kullanmadim ama normal mi cevirdim yoksa bahsettgijuz sekildemi hatirlamiyorum
Ffffffgullu Banada sağlık ocağından verilmişti ve aynı sizinki gibi o hizadaydı sorun olmadı bitirince tekrar gittim bu seferde devit verdiler
Eslemanne Ffffffgullu yaa gercekten mi benim görseldeki gibimiydi sizde yeni aldiginizda baktiniz mi iyice benim görsele lütfenn
Ffffffgullu Eslemanne evet baktım endişe etmeyin bence ama içiniz rahat etmezse pazartesi bağlık ocağına sorun isterseniz