Merhabalar, şu an tam 30 haftalık gebeyim. Alfamet ve adalat kullanıyorum. Buna rağmen son zamanlarda tansiyonum 15/10. 2 gün önce hastaneye yatışım testlerim yapıldı hep böyle yüksekti ama protein kaçağı vs olmadı. Ve sonunda doktorum ve dahiliye bunun benim için tehlikeli olmadığına karar verdi. Olası bir durum olur daha da yükselirse gel dediler . Bebeğim şu an 1800 gra. Erken doğar mı, doğarsa yaşar mı? Bana bir şey olur mu kafam Allak bullak. Gebelik zehirlenmesi yaşama korkusundan hayatıma devam edemez oldum. Daha önce bu tarz bir durum yaşayan var mı aranızda