Kizlar merhaba...9-cu haftamdayim,5-ci haftadan mide bulantilari başladi...Hiç bir şey yiyemez oldum,zaten ne yesemde hemen kusarim,sonra kendimi çok acikmiş gibi hissediyorum,canim cekiyo ama yiyemiyorum...Doktor böyle olmali diyor,ilaç yazdi ama beni daha kotu etdi...12-lerde falan geciyo diyolar,o zamana kadar napicam bilmiyorum😞😭