16eda16 Merhaba arkadaslar bugun doktor kontrolünde yumurtanın 22 mm olduğunu öğrendim ve bana iğne verdi 8 9 bu akşam için yaptır dedi ilişki dun olduğu için bugün boş yarın ilişki olsun dedi genelde 3 gün ilişki diyorlar ama ben şimdi nasıl bir yol izleyeceğim yaptıranlar söyleyebilir mi nasil olduğunu eczaneden alicam heralde özel hastanelerin acilinden yapıyorlardı diye düşünüyorum umarım
Ezel16 16eda16 Doktorum çatlatma iğnesini kendim yapmamı söylemişti kendim yaptım.. Deri altı yani insülin iğnesi gibi olduğu için çok kolay oluyor ama havasını almak önemli doğru şekilde uygulamak.. Özel acillerinde yapıyorlar sanırım .. İlişkiyi doktorunuz nasıl dedi ise o şekil uygulayın… Zaten sperm 3 ila 5 gün arası yaşıyor stres yapmayın..
ilayda_2309 16eda16 özel acilde yapıyorlar canım ben ilkinde göbekten yaptırdım ikincisinde koladan mi göbekten mi diye sordular koldan yaptırdım zaten acı falan hissetmiyorsun ufacık iğne ilişki için de benim doktorum günaşırı ilişki önerdi sınır yok hastalığına kadar yapın dedi eğer hastalinrsan diğer ay tekrar gel hastalanmazsan gelmeme gerek yok ama sakın erken test yapma yoksa yanıltır dedi normal adet tarihinden bı 10 15 gün sonra yap dedi
eylulmihrasmom 16eda16 ben klomen kullandım 2 yumurtam vardı 2 gün sonra karından sabah çatlatma iğnesi oldum dediğiniz gibi özelin acilinde yaptırdım iğneyi
16eda16 Zeynep_2304 bende aşılama olmucak bu aşamada ama femara dan sonra iğne verdi kendim yapamam korkarım acile sorucam artık
16eda16 Ezel16 ben kendim yapamam büyük ihtimal iğne yi akip acile sorucam ya ilişki ye kafam takıldı foktor yarin dedi sonraki günler için birsey demedi bana yani bide 36 saat olayı var galiba onu da söylemedi ona denk gelmesi iş saatimiz oluyor 24 saat sanskm yok mu akşam yaparım heralde gerçekten kafam çok çok karisik
Ezel16 16eda16 Anladım canım ben öğlen gibi vurmuştum doktorum o gece ilişki olsun demişti .. Dediğim gibi sperm 3 ile 5 gün canlı kalıyor o yüzden stres yapma .. Hakkında hayırlısı olsun inşallah 🤲🏻
16eda16 ilayda_2309 bende dun özel acil de yaptırdım bana koldan istemiş doktor hemşire oradan yaptı ağrı sızı hiç birsey olmadı çok şükür bekliyorum çatlasın diye simdi cuma ilişki olunca dun olmasın dedi bugün için olsun dedi mesela iğne yarın çatladı diyelim yarın akşam ilişki olsa kaçırmam heralde cidden zor bi süreç ya
Ilay-1 Benimde iğne günü ilişki olmasın dedi sonraki 3 gün peşe ondan sonra gün aşırı adete kadar devam et dedi
16eda16 Ilay-1 bende aynı şekilde yapacağım sanırım hakkımızda hayırlısı olsun inşallah ben o zaman pazar pazartesi salı ilişki olarak yapayım riske atmayayim
ilayda_2309 16eda16 evet canım gerçekten çok zor bir süreç ama sonucu mükemmel olur inşallah anne olmak bu zorlukları gölgeler inşallah hayırlı haberler alırız 😊🥰
Zeynep_2304 Esrashshshssh belirti olarak sürekli yatıyordum ve yoğun beyaz akıntım vardı ve his ediyordum kan vermeye gidince bile çıkacağı his etmiştim tuhaf bir şekilde
asennaa Ben eczacıdan rica etmiştim, iki saniyede halletmişti iğneyi vurma işini. İğne vurulduğun gün boş bırakılacak, sonrasında ise bir dolu bir boş şeklinde ilişki olacak denmişti.
16eda16 asennaa benimde iğneden bigün önce ilişli olduğu için o günü boş sonra ki gün ilişki sonrası için birşey demedi ama bugün çatlaması gerekiyor 36 saat oldu bugünde ilişki olur diye düşünüyorum