Busra-2001 Hanimlar bugün 30 haftalik olduk 2 gun cok hareketliydi ama bugun cok az hareket etti gun icinde yerinde durmazdi ama bugün sadece 4 5 kere hissettim hareketlerini bir sıkıntı varmıdır
aslanprenses_ Busra-2001 dün yorulmuş olabilirsin. Ya da bebiş yorulmuş olabilir. Hareket var sonuçta değil mi? Dinlen bakalım biraz. Bi Türk kahvesi iç uzan. Sonra bi çikolata ye uzan. Bak bakalım hareket ediyor mu?
Busra-2001 aslanprenses_ evet hareket var ama eskisi gibi fazla degil deniycem dediklerini teşekkür ederim