Merhaba ilk bta değerim 475.32
2.değerim 3445
3.değerim 19641
2 defa doktora gidebildim mahrum bölgede yaşıyoruz eşimin iş sebebi dolayısıyla ilk gittiğimde çok küçük olduğu için alttan muane yaparak keseyi gördü ikinci gittiğimde kalp atışı için çok erken dedi bebeğe sanırım embriyo diyolar sağlıklı gözüküyo herhangi bı sıkıntı yok dedi pazartesi tekrar gidicem sizce değerlerim iyi mi pazartesi kalp atışını duyarım diye ümid ediyorum 8 haftalıgız geç döllenmeden dolayı olabilir mi kalp atışını geç duymamız bta değerimi hep aynı yerde takip ettim acilde yaptırmıştım kalp atışını duyarsam inşallah çok rahatlıcam umarım bi sıkıntı olmaz dua edin 🙏