Bence gidin çocuğun geleceğini düşünün çekilen bütün zorluklar onlar için ben de bebeğim 2 ay 10 günlüktü atandım gitmek istemedim eşim memlekette kalacaktı ama bisekilde idare ederiz dedik çok zorlandım öğretmenim müdürüm ilk sene süt iznimi bile vermiyordu ama çocuğumun geleceği için idare edeceğim dedim Allah bı şekilde yardım ediyor, ekonomik şartlar ortada ve inanın çocuk doğsun bı daha çalışırım atanirim deseniz inanın çok zor ders çalışmak. Onun kısmeti bu zamanaymis diyip gidin başlayın en kotu baktiniz yapamıyorsunuz istifa edersiniz ama hiç baslayip denememekten bence gidip görmek daha iyidir.