Merhabalar 38+3 haftalık hamileyim. Geçen gün paylaşım yapmıştım şiddetli sırt ağrılarım oluyor diye. Bugün sabah saat 6 dan 8 e kadar adet sancısı gibi ağrılarım olmaya başladı sonra uyudum uyanınca hafifledi ve öğlene doğru geçti. Az önce akşam saatlarinde yeniden karnıma adet olacakmış gibi sancı girdi sonra hafifledi.Şimdi karnımda adet öncesinden gelen tatlı hafif ağrılara benzeyen ağrılar var. Ve sulu akıntı şeklinde birşeyler geliyor. Akıntımı anlayamıyorum. Bunlar doğum belirtileri ola bilir mi?