Kizlar dün yani 20 ekimde yumurtlamayi gördüm ve değerlendirdik. Bu sabahta test yaptığımda yumurtam catlamisti. Ama biz 18 19 ve 20 ekimi degerlendirdik yani üst üste oldu bugünü de degerlendirirsek 4. Gün olacak. Sizce bugünü de degerlendirmeli miyiz sperm kalitesini etkiler mi üst üste olması? Yoksa bugunu es gecip yarin mi degerlendirmeliyiz cok kararsiz kaldim