balciirem Kızlar 38+5 haftalık karnımın içi acıyor sanki iğneler var gibi batıyor ve acı var. Neden olur yaşayan oldu mu böyle Bi durum çok rahatsızım
Glcn12 balciirem aynı durumu bende yaşıyorum 34 haftalığız ama neden olur bilmiyorum acaba yerleri daraldığı için mi öyle oluyor ki
blueberyy00 balciirem iğne iğne battığı hissi uyuşma hissine benziyor mu o his varken bebek toplanıp sertleşiyor mu
Kaderyuruk @balciirem aynı durumu bende yaşıyorum 37 haftalığım bugün kontrole gittim bebek kanala girmiş o yüzden ağrıların artar değişir dedi
balciirem Kaderyuruk benimki 32 de girdi doğum kanalına ama ilk defa böyle bi ağrı yaşıyorum nedenini çözemedim
Passions Bende aynı şeyi yaşıyorum 38+2deyim büyük ihtimalle yeri daraldığı için artık hareket ederken can yakmaya başladı