Hanımlar 2 ay sonra doğumum var kış bebeği olacağı için puset alayım diyorum ama puset yerine bebek arabası almamı söylediler, büyük beşiği var küçük sallamalık beşik alayım dedim ama kucağı al dediler kafam çok karıştı tecrübelerinizi paylaşır mısınız 😊♥️