Canıma tak etti artık migrenim var 7 gündür ağlaya ağlaya baş ağrısı çekiyorum günde hastaneye gidiyorum parolu serum olarak veriyorlar eve gelince de hap olarak alıyorum bu bebeğime zarar verir mi paroldan şikayeti veya tavsiyesi olan varmı migren için çözüm bekliyorum nolur