Bugün 37+1 olarak kontrole gittik , bebek kendi haftasından 1 hafta önde gidiyor , ilk defa çatı muayenesi de oldum , kendinizi sıkmadığınız sürece korkulacak bişey yokmuş tamamen rahat olmak gerekiyor ve saniyelik birşey oldu. Normal doğum içinde uygun dedi 1 cm açıklık varmış. Ultrasonda baktığında da bebek dönmüş kanala girmiş nst falanda iyi çıktı haftaya tekrar kontrol olacak. Bi iki gündür zaten bel ve kuyruk sokumumda farklı bi ağrı hissediyordum, sürekli büyük küçük tuvalet isteği oluyor. Şimdi Son zamanlar son bekleyişler inşallah ❤️