Arkadaslar merhaba aşılamamın 15.gunu betam 6.44 çıktı ertesi gün hemen tekrar verdim 7.40 cıktı ve o gün içerisinde açık pembe ve açık kahveye benzer sadece peceteye gelen akıntım oldu sonra 2 gün hicbirsey gelmedi ve tekrar bugun açık pembe gibide değil açık kahverengi gibi ikisinin karisimi bi akıntım oldu sizce hamile miyim lutfen yardım edin boyle durumla karsilasan oldu mu???