Mervecan1 Dün betam 1801 di. Bugün hafif sulu açık pembe lekelenmem oldu. Hastaneye gittim ve betam 1676 ya düşmüş hiç bu durumu yaşayıp yeniden betası yükselen oldumu. Yoksa beta düşmesi hep dusuklemi sonuclaniyor.
Mervecan1 Mervecan1 ayrıca doktor vajinal muayene etti kese göremedi uygulamaya göre 5+2 ydi. Keseyide goremeyince kan testi istedi sonuç 1676
sukran0046 Mervecan1 kimyasalda hemen kanama oluyor benimde önce çok yüksek çktı snra düştü ama ben regl olduktam bi kaç gün snra kanamam oldu acile gittim kimyasal gebeliktir buyuk ihtimal dedi iki gün snra tekrar gel gittim düşmüş betam
Mervecan1 HeycanliMommy ağrım sızım yok ama bilmiyorum tam kanamamda baslamadi kan sulandırıcı iğne vs. Kullanıyordum
Mervecan1 Cankuss35 evet 12 Ekim’de ogrendim 13 Ekim beta 45. 16 Ekim beta 308. 20 Ekim beta 1801 çıkmıştı. Bugün açık pembe sulu böyle akintimi desem lekelenmemi desem iç çamaşırın batmadi hiç peceteyle silince geldi baya. Bugün tekrar beta verdim 1676 çıktı . Kimyasal gebelimmi oluyo yoksa dış gebelikmi anliyadim. Kurtajlik bir durum yok sanirim
Cankuss35 Mervecan1 dış gebelik büyük ihtimalle kimyasalda bu kadar sürmüyor diye biliyorum doktora gittin mi
Badgirl_ Bende şuan 5+4 dum daha henüz hiç doktora gitmedim haftaya cuma randevum var ozaman 6+3 olmuş olacağım sırf bu beta düşük kalkik o stresi yaşamamak için geç bi tarihe aldım ozmana kadar insallah bi sorun cikmaz
Dileksue Mervecan1 kimyalsalda o kadar yükselmiyor bana doktorum laboratuvar arası fark ediyor sonuçlar demişti farklı hastanede yaptırdıysanız
Mervecan1 Dileksue hepsini aynı hastanede yaptırdım ama bugün yine aynı hastane yalnız acilde aldılar kanımı aynı laboratuvara gidiyordur heralde