blovec illa ki olur, oluyor yani. Bak bizde hiçbir sorun yoktu. 6ay hiç göz kırpmadan yılmadan denedik 6ayın sonunda oluverdi. Oysa o diğer aylarda olmaması için hiçbir sebep yoktu. Allah demekki o vakte yazmış. Size tavsiyem ovulasyon testi yapmayın yapıyorsanız, normal ilişkinizi 2gunde bir mi 3mu 4gunde mi her neyse yaşayın, ve gebelik testini adet gecikir ise yapın. Kendinizi dinlemeyin. Çünkü adet olacakmış gibi oluyor insan ilk hamilelik günlerinde. Birbirine çok benziyor. Sadece göğüs ucu acıması + gündüz uyuma isteği bu ikisi farklı