Merhabalar bugün doktora gittim 27 haftalık hamileyim Allah izin verirse kızım olacak bebeğimin kordonu boynuna 2 kat dolanmış doktorumuz bunun korkacak bisey olmadığını sadece normal doğum değil sezaryen olabileceğimi söyledi bir de ben gün içerisinde biraz hareketliyim yuruyus yapiyorum ev işleri falan hareketlerini hissetmiyorum çok endişeliyim doktora söyledim benim haberim olsun muhakkak dedi benim gibi olan var mı tecrübeleriniz nelerdir ilk hamileligim yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkürler 🙏