Kızlar dün ogle temuxleık yaparken kapıya carptıktan sonra nefesım kesıldı basım döndü kenfımı zor yere bıraktım 12 dk sonra zor kendıme geldım 14 haftalık hamileyım. Neyse ıyı oldum derken dün gece 3te ogluma mama ısıtmak için uyandım gene aynı sekıl oldu basım döndü gozum karartı kendımı zor yataga bıraktım. Doktorum ızınfe o yüzden gıfemedm bugünde hafta sonuna denk geldi esımde evde dedıl gıfemedm hastaneye